Sėkmei ribų nėra

Creative marketingas

Kas tai yra? Tai 3 dienų praktiniai užsiėmimai, kurių metu tobulinsime ir kursime jūsų įmonės marketingą ir strategiją, rasime patrauklius kūrybinius sprendimus, bei konsultuosimės su savo sričių profesionalais.

Kam skirtas? Smulkaus ir vidutinio verslo vadovams, asmenims įmonėje atsakingiems už marketingą, pradedantiems verslą ir kuriantiems savo marketingo strategiją.

Kokias problemas išspręsime? Smulkiai išanalizuosime jūsų komunikaciją ir suteiksime profesionalų grįžtamąjį ryšį, kartu paruošime marketingo strategiją metams į priekį. Be pašalinių trukdžių galėsite susikaupti darbams, kuriuos jau senai atidėliojote ir susitelksite į tai kas svarbiausia, padėsime sukurti patrauklią ir įsimenamą vizualinę reklamą, tekstus ar audio/video klipus.

Kaip marketingas atrodo tipinėje įmonėje?


Idėjas dažniausiai nešiojasi vienas žmogus, jis daug žino apie marketingą, tačiau, kuomet reikia atlikti viską praktiškai iškyla daugybė klausimų. Kuomet neturime atsakymo, renkamės „saugiausią“ arba „kažkur matytą“ variantą.  Taip pat metai po metų keičiasi dizaineriai su kuriais dirbate, randate kitą, pigiau skrajutes spausdinančią įmonę, kuri davė patarimų firminio stiliaus klausimais, kol galiausiai pastebite, jog logotipas, produkto pakuotės ir internetinė svetainė tarpusavyje visiškai nebedera. Tačiau nebeliko energijos rūpintis stiliumi, juk reikia dar įmonei ir pelną uždirbti. Komunikacijos reikalai atidedami vėlesniam laikui, o uždirbti darosi sunkiau, nes nauji klientai pamatę jūsų reklamą nebesupranta ar pardavinėjate šarnyrus, ar moteriškus apatinius. O šūkis vienodai gerai tinka ir naftos pramonei, ir šokoladui – „energija Jūsų gyvenimui“.

Ką reiškia creative? Nei lietuvių, nei vokiečių kalboje tokio žodžio nėra, bet jis maždaug reiškia, jog marketingo strategija geriausiai suveikia, kuomet yra kūrybinga, patraukli ir įdomi. Knygos apie marketingą dažniausiai nieko nerašo apie kūrybą, todėl mes ir norime užpildyti šią spragą.

Kodėl verta ateiti? Visuomenė ir mados pastoviai keičiasi, todėl tenka keisti ir komunikaciją. Jei jaučiate, jog reikia „atšviežinti“ komunikaciją arba ją pradėti nuo nulio, tuomet tikrai verta.

Šių užsiėmimų metu daug dėmesio skirsime reklaminės žinutės apipavidalinimui ir kūrybiškumui. Nesvarbu ar jūsų marketingas direct, internet, press ar outdoor jis visvien turi būti creative. Nesvarbu kiek procentų sumažinote savo kainas, jei norite, kad kiti tai pastebėtų, reikės kūrybinio apipavidalinimo bei įsimenamo šūkio. Būtent šių dalykų ir mokinsimės.

Jei jau žinote, jog žmonės perka veikiami emocijų, tai kodėl jiems siūlome komunikaciją sukurtą intelektu? Jei žmonės perka veikiami emocijų, vadinasi ir reklamą turime kurti veikiami emocijų, o kas dažniausiai atsitinka? Verslininkai išsigasta savo kūrybos ir nusprendžia daryti „taip kaip visi“, nes taip saugiau.

  • Kaip vystyti kūrybinę idėją.
  • Kaip atpažinti ir įvertinti ar kūrybinė idėja perspektyvi.
  • Atrasite nevieną būdą padidinti pardavimus.
  • Marketingas tai netik skonio, bet ir pelno reikalas, reklama turi duoti rezultatą, tad išmoksime suderinti grožį ir pelną.
  • Susidėliosite strategiją, brandbooką ir visą kitą, kas padės dirbti viena aiškia kryptimi. Galėsite aiškiai komunikuoti savo komandai įmonės marketingo gaires, turėdami aiškią viziją galėsite lengviau priiminėti sprendimus.
  • Vieningi marketingo veiksmai pradeda generuoti sinergiją, o tai savo ruožtu didesnį žinomumą ir pardavimus.
  • Diskutuosime ir aptarsime visas jūsų idėjas
  • Testuosime, ką apie jūsų komunikaciją galvoja jūsų klientas.
  • Labai daug grįžtamojo ryšio apie marketingą, kurį darote ar planuojate daryti.Visada yra geriau pasitikrinti, nei pora mėnesių dirbti ir suprasti, jog buvo nueita ne ta kryptimi.
  • Brainstorm, brainstorm, brainstorm, nes tik taip atrasite idėjas, kurių pagalba stipriai aplenksite savo konkurentus.

Idėjos yra galingas ginklas. Jūsų verslas prasidėjo nuo idėjos, tačiau dažnai vienos idėjos yra negana, o ypač kuomet kalbame apie augantį verslą. Jam reikia vis daugiau ir vis geresnių idėjų. Geros idėjos kartais atsiranda pačios, o kartais nėra laiko laukti kada jos atsiras, jas reikia tiesiog sugalvoti. Arba jau sugalvojote ir norite pasitikrinti, kuri jų geriausia.

Konsultuos dizaino specialistai, reklamos agentūros darbuotojai, prodiuseriai, internetinio marketingo specialistai. Visi jie pateiks idėjų, kurios tikrai atpirks jūsų sugaištą laiką. Viešųjų ryšių darbuotojai papasakos: kaip veikia PR ir kiek viskas kainuoja? Kaip PR galima pasidaryti pačiam.Dizaineriai papasakos apie dažniausiai daromas klaidas. Kada verta investuoti į dizainą ir kada ne.Reklamos agentūros darbuotojai papasakos: kokios yra reklamos tendencijos. Kokios yra idėjinės tendencijos. Kokius reklamos kanalus pasirinkti. Internetinio marketingo specialistai papasakos kaip reklamuotis nemokamai, kaip optimizuoti savo web.

Aivaras dirbo reklamos agentūroje TBWAVilnius kūrybos projektų vadovu.
TBWA 2007-2008 buvo išrinktas geriausiu reklamos agentūrų tinklu
pasaulyje. Dirbo su RIMI, TELE2, Elektromarkt, Žygio batai, Sostena
(Volvo, Jaguar, Renault), Finasta ir kitais prekės ženklais. Šiuo metu
veda seminarus, rašo straipsnius, knygas, konsultuoja. Konsultavimo
temos: marketingo strategijos sukūrimas, vizualinė komunikacija,
reklaminių tekstų rašymas, naujų idėjų generavimas, pardavimų didinimas.

Nežinote ar verta dalyvauti? Aprašykite trumpai savo įmonės situaciją,
atsiųsite į info @ success.lt ir galėsime tiksliau pasakyti kiek ir kokios naudos tikėtis.

Jei seminaras Jus domina, norite gauti priminimą, o vėliau ir užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančią formą.
Dalintis

Jūsų Vardas (privaloma)

Jūsų Pavardė (privaloma)

Jūsų Elektroninio pašto adresas (privaloma)

Adresas

Miestas

Telefonas

Parašykite komentarą